Backstreet boys新好男孩

As long as U love me(只要你愛我就好)


Although loneliness has always been a friend of mine.
(孤獨一直是我的朋友)
I'm leaving my life in Ur hands.
(自從你離開我的生活)
People say I'm crazy & that I am blind.
(朋友說我瘋了太盲目)
Risking it all in a glance.
(激情總是短暫的)
How you got me blind is still a mystery.
(你為何能使我如此盲目仍是個謎)
I can't get U out of my head.
(我就是無法忘了你)
Don't care what is written in Ur history.
(我不在乎你過去的種種)
As long as U're here with me.
(只要你陪在我身邊)

I don't care who U are.
(我不在乎你是怎樣個人)
Where U're from.
(你從那裏來)
What U did.
(你做過什麼)
As long as U love me.
(只要你愛我就好)
Who U are.
(你是怎樣個人)
Where U're from.
(你從那裏來)
Don't care what U did.
(我不在乎你做過什麼)
As long as U love me.
(只要你愛我就好)

Every little thing that U have said & done.
(所有你說過的話和做過的事)
Feels like it's deep within me.
(都深深的烙印在我心裏)
Doesn't really matter if U're on the run.
(我甚至於不在乎你是否就要逃開)
It seems like we're meant 2 be.
(我以為我們是一對的)

I've tried 2 hide it so that no one knows.
(我試著把感情隱藏起來不讓任何人知道)
But I guess it shows.
(但我無法不流露真情)
When U look in 2 my eyes.
(當你凝視著我時)
What U did & where U're comin from.
(你做過什麼從那裏來)
I don't care,as long as U love me,baby
(我不在乎,只要你愛我就好,寶貝)

I Don't Care.
(我不在乎)

居然把我最喜歡聽的backstreets boys歌唱成那樣一-一|||


-----
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 veravodkaflavore 的頭像
    veravodkaflavore

    眷戀伏特加的味道

    veravodkaflavore 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()